Katon pesu
Kirkkonummi

Katon pesu ajankohtaista?
Me hoidamme kattopesut Kirkkonummella!

Säännöllisesti toteutettuna kattopesu pitää kattosi edustavana ja katseen kestävänä. Lisäksi se on myös hyvin järkevä ja kustannustehokas tapa pidentää katon elinkaarta. Suomessa on vaihtelevat sääolosuhteet ja kovat pakkaset, jotka kuormittaa kattoa huomattavasti. Katolle kertyy helposti kaikenlaista likaa, roskaa ja sammalta, joka tulee puhdistaa säännöllisesti. Säännöllisen katon pesu avulla voidaan välttyä isommalta kattoremontilta mahdollisimman pitkään.

Epäpuhtauksien ja kasvuston poistamiseen katon pesu on oikein loistava valinta. Katon pesu on helppo tapa huoltaa kattoa ja samalla se kohentaa katon ilmettä. Katon pesu kannattaa antaa ammattilaisen hoidettavaksi. Sen lisäksi, että se on helppoa ja vaivatonta, niin ammattilainen on tottunut liikkumaan katolla turvallisesti ja tehokkaasti. Lisäksi käytössämme on aina materiaaliin soveltuvat parhaat aineet, työkalut ja menetelmät.

Mikset tilaisi katon pesua jo tänään? Tulemme mielellämme paikan päälle Kirkkonummella tekemään arvioinnin katon kunnosta ja käsittelyn tarpeesta.

KATON PESU JA PINNOITUS MEILTÄ KAIKKIIN KATTOIHIN

Katon pesu hoituu kauttamme niin peltikattoihin, mineriittikattoihin kuin tiilikattoihinkin. Säännöllisesti huollettu ja pesty katto koko sen elinkaaren aikana on aina se optimaalisin vaihtoehto. Silti vanha kattokin saadaan loistamaan sopivalla käsittelyllä, pesuaineella ja oikein toteutetulla katon pesulla. Säännöllisellä ja laadukkaalla kattopesulla saadaan sen kuormitusta vähennettyä ja kattovauriot ovat hyvin epätodennäköisiä.

Kattopesut ja muut palvelut kauttamme yksityisille, yrityksille ja taloyhtiöille Kirkkonummen seudulla. Hoidamme katon pesut vankalla ammattitaidolla, sekä toteutamme tarvittaessa myös muut katon huoltotoimet.

Ota yhteyttä ja pyydä tarjous »

0502205 facebookissa

Lisää työnäytteitä Facebook-sivuillamme »
Tietosuojaseloste