Katon pinnoitus
suojaa kotisi

Kattopinnoitukset
Kirkkonummen seudulla

Asiantuntijamme palvelevat teitä Kirkkonummella ja koko etelä-Suomen alueella. Katon pinnoitus on edullinen ja nopea ratkaisu kunnostaa katto. Ajoissa toteutettuna kattopinnoitus voidaan vielä toteuttaa ja se siirtää kalliin kattoremontin tarvetta vuosia eteenpäin. Kun rakenteet ja aluskatteet ovat kunnossa saat ammattilaisen toteuttamalla pinnoituksella katosta lähes uudenveroisen ja näköisen.

Katon pinnoitus alkaa aina kattavalla katon kuntokartoituksella. Näin varmistetaan, että katto on muuten hyvässä kunnossa tai onko siinä muita pieniä korjaustarpeita. Säännöllinen kattohuolto joka sisältää pesun ja pinnoituksen, pidentää katon elinkaarta huomattavasti. Näin katon suojaus pysyy kunnossa eikä kattopinnoite ehdi saada pysyviä vaurioita, jolloin ei myöskään kosteusvauriot ole todennäköisiä. Katon pesu ja pinnoitus on helppo tapa kunnostaa kiinteistösi katto.

Katon pinnoituksen kattokonkarilta

Kattokonkarimme toteuttama kattopinnoitus on ilo silmälle. Katon pinnoitus kaunistaa kotisi ilmeen sävytetyllä tai värittömällä kattopinnoitteella. Ennen varsinaista pinnoitusta asiantuntijamme tulee tekemään kattavan kuntokartoituksen, jossa käydään läpi myös muuta mahdolliset korjaustarpeet. Valitsemme aina katollenne parhaat mahdolliset suoja-aineet ja menetelmät. Ennen varsinaista pinnoitusta teemme huolellisen pesun. Lisäksi tarkastamme läpiviennit sekä saumakohdat ja tarvittaessa korjaamme ne. Näin varmistamme laadukkaan lopputuloksen ja tyytyväisen asiakkaan. Pyydä meidät ilmaiselle kartoituskäynnille.

Tilaa katon pinnoitus ja kartoitus meiltä »

0502205 facebookissa

Lisää työnäytteitä Facebook-sivuillamme »
Tietosuojaseloste