KATTOREMONTTI JA KATTOKORJAUS
KIRKKONUMMEN ALUEELLA

KATTOREMONTIT
100% SUOMALAISELTA YRITYKSELTÄ

Onko kotisi katto kokonaisvaltaisen kattoremontin tai osittaisen katon korjauksen edessä? Olemme täysin suomalainen yritys, joka hoitaa laadukkaat kattoremontit Kirkkonummen seudulla. Olemme osaava ja luotettava kumppani kaikenkokoisiin kattokorjaus projekteihin, meiltä saat myös uudet konesaumakatot kattovarusteineen valmiiksi asennettuna. Katon korjaus hoituu alusta loppuun saakka, avaimet käteen -toteutettuna, on kyseessä sitten pientalo, taloyhtiö, vapaa-ajan asunto, varasto tai vaikka teollisuuskiinteistö. Ota yhteyttä ja tilaa kattosi kuntokartoitus.

KOKONAISVALTAISET HUOPA-, TIILI- JA PELTIKATTOREMONTIT

Kattoremontit hoituvat asiantuntijoidemme käsistä huolellisesti huopa-, tiili- ja peltikattoihin Kirkkonummella ja ympäristökunnissa. On kyseessä sitten peltikaton kokonaisvaltainen korjaus, tai vaikka huopakaton osakorjaus, suunnittelemme kattoremontin yksilöllisesti kartoituksen pohjalta, asiakkaan omia toiveita kuunnellen. Asennamme myös uudet konesaumakatot sekä kaikki kattovarusteet remontin yhteydessä tai erillistilauksena. Korkean laadun takaamiseksi käytämme vain markkinoiden parhaita materiaaleja katon korjauksessa. Kattoremontit toteutamme kaikkiin kattotyyppeihin kokonaisvaltaisesti ja huolellisesti suunnittelusta, purkamiseen, uuden asennukseen ja loppusiivoukseen Kirkkonummella.

Meille mikään kattotyö ei ole liian pieni, sillä katon korjaukset hoituvat vaativista kohteista pienen pihavaraston katon kunnostukseen. Projekti lähtee liikkeelle katon kunnon arvioinnista, joten pyydä meidät ilmaiselle kartoituskäynnille. Paikan päällä asiantuntijamme arvio katon kunnon kokonaisvaltaisesti sisä- ja ulkopuolelta, tämän jälkeen tiedämme onko kattopesu ja -maalaus vielä katon kunnostamiseen varteenotettava vaihtoehto, vai onko laajempi kattoremontti edessä. Pyydä meiltä maksuton arvio ja tutustu samalla joustavaan OP-rahoitukseen kattoremontin tueksi.

Tutustu rahoitukseen tästä ›

Tilaa ilmainen arviokäynti »

0502205 facebookissa

Lisää työnäytteitä Facebook-sivuillamme »